Monster Train 2
Mægtige væsner kaldet Titans har taget kontrollen med Himlen. En midlertidig alliance bliver dannet mellem engle og dæmoner, som skal lære at arbejde sammen mod deres fælles fjende. Nu skal du styre disse klaner ombord de nyligt byggede toge og drage ud på din rejse gennem Helvede, Himlen og Afgrunden for at nedkæmpe Titans, inden de destruerer verden. Kaos venter på den anden side af portene! INDHOLD Mægtige nye klaner og fjender Du har kommandoen! Vælg fra et udvalg af fem nye klaner, som hver har deres egne unikke styrker og gameplay-strategier, så de passer til din personlige spillestil. Med tre lodrette niveauer at forsvare mod farlige nye fjender må du rekruttere nye enheder, opgradere kort og eksperimentere for at overleve. Kan du besejre de nye og ultra-udfordrende Titans? Nye korttyper Nå din kortsamlings fulde potentiale med helt nye Room- og Equipment-kort. Room-kort føjer imponerende boostere til dit tog og giver dig nye strategiske fordele mod dine fjender. Equipment-kort kan føjes til enheder og give dem en masse forskellige bonusser, som kan hjælpe dig i kamp! Dynamiske funktioner og dybder Covenant Outpost er et myldrende samlingspunkt, som du besøger efter hver kamp. Herfra kan du få adgang til kernefunktionerne i Monster Train 2, samt opleve figurinteraktioner, efterhånden som historien bevæger sig fremad. Pyre Hearts: Hvert Pyre Heart tilføjer spillet unikke funktioner. Når du låser op for dem, får du ikke kun en ny måde at tilpasse din kamp, inden du tager af sted, men de spiller også en nøglerolle i historiens fremskridt. Dimensional-udfordringer: Er du klar til en ny retning på dit eventyr? Denne spiltype giver dig skræddersyede udfordringer, nye Mutators og unikke kosmetiske belønninger, som du modtager, når du gennemfører udfordringerne. Tilpasning af tog: Lås op for nye dele til dit tog, og tilpas det, så det passer til din personlige stil. Logbogen: Foruden at registrere gennemførte mål indeholder den forbedrede logbog også nye funktioner som fjendeinformation, indsamlingsmål og flere måder, hvorpå du kan sammenligne dine bedrifter med dine venners. Daglige udfordringer: Påtag dig nye udfordringer hver dag med en gennemrenoveret kamp med helt nye Mutators samt gamle favoritter. Konkurrér mod hele verden og mod dine venner, og stig til tops på pointtavlerne med et færdighedsfokuseret pointsystem. Himmelske alkover: Den hurtige udvidelse af togbanen har tiltrukket mange nye besøgende til Helvede. Deltag i en masse forskellige begivenheder med spændende gameplay og måske endda nogle overraskelser, der ikke tilhører Monster Train-universet. Endless-tilstand En af de tilstande, vi er blevet spurgt om mest af Monster Train-spillere, er landet! Rejs på sporene med stigende sværhedsgrad for at teste dine evner og se, hvor længe du kan overleve. Du kan endda sammenligne dine statistikker med dine venners!