Monster Harvest
Et landbrugseventyr med et twist! Gør dig klar til at tage på dit livs eventyr, når du starter et nyt liv i Planimal Point. Udvikl din egen gård, byg og tilpas dit eget hus, lav dine egne møbler, lav lidt lækkert marmelade og mutér dine afgrøder for at skabe loyale og gode ledsagere, som du kan tage med i kamp! Udforsk og bekæmp Planimals Udforsk og bekæmp Planimals Under din rejse gennem Planimal Point vil du opdage mærkelige slimklatter, som kan mutere dine afgrøder på måder, du aldrig havde forestillet dig! Afhængigt af sæsonen, kan slimklatterne eller de afgrøder, du muterer, skabe op til 72 forskellige mutationer! Planimals er loyale muterede afgrøder, der bliver ved din side gennem tyk og tynd. De vil være vigtige ledsagere for dig, når du tager på eventyr på tværs af Planimal Point, er med i spændende turbaserede kampe og udforske grotter, mens du forsøger at bekæmpe det onde SlimeCo. Uanset vejret! Planimal Point har tre unikke sæsoner, som vil påvirke den måde, du spiller på, med mærkeligt vejr og sæsoner der ændrer i dét, du kan gro – pas på de mærkelige mutationer, når de ændrer efter sæsonerne! Der er flere forskellige måder at bygge og tilpasse den bedste gård i Monster Harvest på! Lav og placér masser af elementer og tag din gård til det næste niveau ved at udforme håndværksmæssige elementer! Lås op for vandingsrør, sylteren og meget mere for at gøre dine nyhøstede afgrøder til produkter, der er klar til markedet.