MonsterBlast Infinity
Kæmp dig vej fra bølge til bølge og dræb alle monstrene. Saml mønter for at købe våben, ammunition og specialgenstande som dynamit eller kanontårne ​​i butikkens automat. Vær hurtig, for butikken er kun åben i 30 sekunder mellem hver bølge. Hvert niveau har fire skud. Brug din ammunition sparsomt og brug våbnene strategisk, for alt er begrænset. Vær også opmærksom på dit helbred. Lad dynamit og kanontårnet hjælpe dig. Tiltræk fjender og brug de to ting strategisk for at dræbe så mange fjender som muligt.