METAGAL
Spillere skal fylde "Meta's" sko ud. Meta er en cyborg pige, som forsøger at redde hendes Skaber "Dr Ray" fra hænderne af "General Creepers", som er den onde leder af skurkenes hær!! For at gøre det hele værre, så er Metagals søstre også blevet kidnappet af Creeper og han har gjort dem alle til "kamp cyborgs", så han kan bruge deres kræfter og endelig regere verden!! Meta har intet andet valg end at stå overfor sine søstre, befri dem og kopiere deres evner, hvis hun ønsker at besejre dem samt redde dem hun elsker og hele verden. Men selvom hun kan udholde 8 faser med intens action, så er der stadigvæk den sidste afgørende konfrontation mod selve Creeper! Egenskaber: * Klassisk hop-og-skyd platform. * 16-bit grafik. * 8 niveauer med hver især sit eget unikke miljø, detaljerede design og forskellige egenskaber. * 30 forskellige fjender, som ikke inkluderer de forskellige Herrer. * Stærke nye våben, som kan opnås ved at besejre hver evig eneste Gale Herre. * Masser af hemmelige samleobjekter, som kan bruges til at give din figur flere kræfter. * Blød form for dødsstraf med "Gear"-systemet, som giver spilleren mulighed for at løse deres fejl med mindre frustration. * Nye figurer, som du kan spille med, efter at du har låst opfør dem og de kommer hver især med egne kræfter og opgraderinger.