Mekorama
Hjælp den nuttede robot "B" (han ligner en bi) i sikkerhed – han er nemlig styrtet ned på en mystisk, kubisk planet. Udforsk de forskellige baner, og rotér dem i 3D, så du kan se alle sider og finde vej til målet. Brug elevatorer og glidende platforme for at bevæge dig rundt omkring, mens du holder øje med farerne. Nogle gange skal du tænke ud af boksen for at finde løsninger og uventede måder at komme videre på. Det er helt utroligt, hvad der er muligt (og nødvendigt!), og der venter dig en fængslende oplevelse helt til spillets slutning. De 100 afvekslende baner har hele tiden nye overraskelser til dig, så du ved aldrig, hvad der venter dig. Den fysikbaseret spilteknologi sikrer, at alt bevæger sig på realistiske måder, både bolde, platforme og ikke mindst B, når han drøner rundt i banerne. Du kan også prøve at lave dine egne baner med banebyggeren og se de utrolige kreationer, du får mulighed for at skabe.