Master Maker 3D Ultimate
Gennemfør 3D-baner i retrostil eller byg dine egne i dette 3D-actionplatformspil til alle aldre! Spil som Master Maker, en ung bygherre, der har en særlig boomeranghammer, som kan samle genstande, ødelægge kasser og besejre fjender på afstand! I dette 3D-eventyr, der er inspireret af 90'ernes klassikere, kan du udforske og bygge frit. Eventyrtilstanden indeholder 50 farverige baner, der kan inspirere dine konstruktioner. Du skal blot flytte Master Maker fra startpunktet til flaget for enden af banen ved at hoppe over platforme, slå fjender ud og undgå fælder! Med banebyggeren kan du bygge originale baner, som du har lyst. Tilføj blokke, mønter, pigge, kanoner, træer, dekorationer, ramper og meget mere! Master Maker 3D Ultimate er skabt i high-definition 3D-stil og er en low-polygonisk actionoplevelse, der er sjov for hele familien, og genspilningsværdien er praktisk talt ubegrænset, da du kan bruge din fantasi til at blive ved med at skabe, længe efter at hovedbanerne er blevet ryddet. Og hvis du gennemfører eventyrtilstanden, låser du op for 350 nye baner, som du kan nyde når som helst!