Martha Is Dead Digital Deluxe
SPILLET ANBEFALES TIL ET VOKSENT PUBLIKUM OG ER VURDERET TIL ESRB M (MATURE), PEGI 18 OG USK 16. DET ANBEFALES IKKE TIL SPILLERE, DER KAN FINDE AFBILDNINGER AF VOKSENSCENER INDEHOLDENDE BLOD, LEMLÆSTELSE, VANSIRING AF MENNESKEKROPPE, ABORT OG SELVSKADE FORSTYRRENDE. Martha Is Dead Deluxe Edition indeholder de to første anmelderroste spil fra det førende italienske udviklingsstudie, LKA - opdag hvordan disse to tankevækkende spil er forbundet med hinanden. Martha Is Dead: Martha Is Dead er en mørk psykologisk thriller, der spilles i førsteperson i Italien i 1944, som slører linjerne mellem virkelighed, overtro og krigens tragedie. I takt med at konflikten intensiveres mellem de tyske og de allierede styrker, findes den vanhelligede krop af en kvinde, som er druknet ... Martha! Martha er død, og hendes tvillingesøster Giulia, den unge datter af en tysk soldat, må alene håndtere det akutte traume med tabet og følgerne af hendes mord. Jagten på sandheden er skjult bag mystisk folkevisdom og krigens ekstreme rædsler, der nærmer sig. The Town of Light: Indtag rollen som den 16-årige pige Renée, der udviser symptomer på mental sygdom. Hun søger efter svar om sin fortid på det sted, hvor hun tilbragte det meste af sin ungdom. Du følger Renée på en mørk og følelsesladet rejse, hvor grænserne mellem underholdning, historiefortælling og virkelighed bliver udvisket.