Mars: Chaos Menace
Vi befinder os i den terraforme tidsalder, efter at have reddet vores hjemverden, Jorden, fra at blive ødelagt af radiaktiv forurening og mangel på råstoffer. Med teknologiens hjælp er menneskeheden i gang med at kolonisere de nærmeste planeter og gøre disse barske og ugæstfri steder beboelige. For første gang i vores eksistens føler vi os i harmoni med alt, hvad der omgiver os. Men vores aktivitet og fremgang har tiltrukket sig opmærksomhed blandt vanskabte kæmpemonstre, der kun har ét på hjerte, og det er at ødelægge og sterilisere planeterne ved at gøre det af med vores livsstil. Vi havde glemt, at kaos er universets naturlige tilstand ...