LumbearJack
Jack er en ydmyg bjørn med en simpel drøm: at genskabe naturen til sin tidligere storslåethed ved hjælp af sin trofaste økse og sine dyrevenner. Kæmp dig frem gennem maskineri, bank lidt fornuft ind i mennesker, der fråser, og samarbejd med skørt småkravl fra skoven om at forpurre den nystartede industrigigant Evil Works' onde planer.