Lost Judgment Digital Deluxe Edition
Køb Lost Judgment Digital Deluxe Edition for at modtage følgende indhold i spillet: - Grundspillet Lost Judgment - Detective Essentials Pack - School Stories Expansion Pack GRIB SANDHEDEN Da en dømt politibetjent afslører placeringen af et drabsoffer, bliver privatdetektiv Yagami indkaldt til at genåbne en umulig sag om to forbrydelser begået på én gang. Men efterhånden som ofrene hober sig op, og Yagami afdækker sandheden, vil retfærdighedens vægtskål så tippe til fordel for at forsvare loven – eller for hævn? Lost Judgment kommer fra studiet, der bragte dig Yakuza-serien, og sammenvæver elementer af undersøgende detektivarbejde, fortælling i noir-stil og actionkamp i én mystisk thriller. Tag dine evner som detektiv med ud på Japans gader og forsvar dem, som loven ikke beskytter. EFTERFORSKNING Drag fordel af Yagamis udvalg af "private eye"-tricks for at samle oplysninger. Fra højteknologiske gadgets, droner og overvågning af sociale medier til hårdkogte detektivmetoder, som at klatre op ad bygninger og opspore mistænkte i byen. Der findes intet stærkere bevis end at fange en mistænkt midt i forbrydelsen. FRI KAMP Lær Yagamis tre unikke, kombi-kampstilarter, og få overhånden i enhver situation – fra gruppebaghold til angreb på enkelte mål. Kast dig ud i gadekampe og brug alt som våben – trafikkegler, gadeskilte, cykler og mere, og tilpas hver stil med evnetræer. UNDERCOVER Gå undercover på et lokalt gymnasium som klubrådgiver for at afdække årsagen til en mystisk stigning i ungdomskriminalitet, som det vedrører sagen. Tag på Dance Club, hvor du kan groove til rytmen; besøg Robotics Club, og stræk din opfindsomhed til at bygge den ultimative Yagami-bot; deltag i en bokseklub, og hold hovedet koldt og næverne højt mod barske modstandere; og ræs med en bikerbande, hvor ulovlige undergrundsløb er den eneste måde at opnå respekt på. UD I GADERNE Når du gennemøger de åbne byer Kamurocho og Ijincho i jagten på at opklare sagen, kan du holde pauser og lære hver af deres unikke kulturer at kende via barer og andre hotspots i nattelivet. Det kan være værd at tage en sag ved siden af og låne dine detektivkompetencer til nødstedte indbyggere – du ved aldrig, hvem der sidder inde med hvilke kort.