Loot River
Omdan verden Loot River er et dungeoncrawling action roguelike som foregår i procedurelt dannede labyrinter og kombinerer realtidskampe med et mørkt fantasymiljø, hvor man skal flytte blokke i alle dimensioner. Besejr dyriske uhyrer Spillerne kan bruge Relikviets kraft til at flytte jorden under sig, så svævende ruiner bliver samlet i en serie af hovedbrud. I de endeløse katakomber møder man uhyrer, vildfarne rejsende og bosser. Disse kosmiske grotter er fulde af nye våben og udstyr, samt ugudelig viden som kan give permanente opgraderinger til de indvidede.