Logiart Grimoire
Logiart Grimoire er et puslespil, der kombinerer talpuslespillet "Logiart" og ordpuslespillet "Fusion", hvor du udleder kombinationer fra ledetråde. Løs og fuldfør Logiart-puslespillene. Flet de løste puslespil for at skabe nye. Gentag processen med at løse de nyoprettede puslespil... ...og arbejd sammen med Emil for at sigte mod at genoprette grimoiren. - Historie - Du, som har taget fat i Logiart-grimoiren, møder Emil, grimoirens vogter. Oprindeligt var grimoiren bogen, der kunne løse "Logiart", men den magi, den indeholdt, er gået galt og har forvandlet den til en gådefuld grimoire. De fleste af "Logiart" kan ikke længere løses. Du, guidet af Logiart-grimoiren, vil være i stand til at løse dens mysterier og igen genoprette evnen til at løse "Logiart." Slut dig til Emil i at opklare mysterierne i den mystiske grimoire og genoprette den til sin oprindelige tilstand. - Spillets funktioner - "Logiart" Logiart er et "Picture Logic Puzzle", der bruger lodrette og vandrette tal som ledetråde til at fuldføre illustrationer. Det har enkle og letforståelige regler, hvilket gør det tilgængeligt for alle at spille. Forskellige hjælpefunktioner er også inkluderet, hvilket muliggør en glat spiloplevelse. Du kan også vælge at slå hjælpefunktionerne fra, hvis det ønskes. "Fusion" De puslespil, der er løst i Logiart, fungerer som materialer til at låse op for nye puslespil. Ved korrekt at kombinere 2 eller 3 materialer gennem fusion, låses nye puslespil op. For at finde de rigtige kombinationer skal du læse de tekstledetråde, der er givet for hvert puslespil, og bruge deduktion. "Antal Logiart-puslespil" Der er i alt 280 puslespil i forskellige størrelser. De tilgængelige størrelser er 5x5, 10x10, 15x15, 20x15, 30x30 og 40x30, i alt 6 muligheder. "Emils vækst" Emil, som hjælper med at opklare grimoirens mysterier, får magisk kraft hver gang du løser et Logiart-puslespil. Efterhånden som Emils magiske kraft øges, vil du være i stand til at flette flere puslespil. "Oplåsning af grimoire-kategorier" På grund af en fejl i grimoiren er de kategoriserede sektioner blevet utilgængelige. I starten kan der være få kategorier tilgængelige at gennemse, men efterhånden som du skrider frem i spillet og løser specifikke puslespil, låses flere kategorier op. This software incorporates fonts provided by Monotype Imaging Inc. Monotype, Fontworks, and the names of the respective fonts are trademarks or registered trademarks of Monotype Imaging Inc.