Loan Shark
Du er en gældsplaget fisker, fanget i en ubønhørlig spiral af lån og desperation. En mørk, endeløs nat på havet hiver du noget unaturligt op fra dybet: en talende fisk ved navn Cagliuso. Den lover dig rigdom — men dens aftaler kommer med en frygtindgydende pris. I LOAN SHARK fanger de net, du kaster, langt mere end fisk. De trækker dig mod ofre, hemmeligheder og en deadline, du måske aldrig når. “Lånehajen” er ikke kun et billede — noget lurer i vandet, tiden er ved at løbe ud, og hver handel du indgår, trækker dig dybere ned i det ukendte.