Light-It Up: Complete Edition
I denne store, mørke verden er du en lille stickman med en kæmpe mission. Gør dig klar til at tænde spændingen og lyse dig vej gennem et episk eventyr! Lys hver figur op, og giv den liv med levende farver. Gør dig klar til at teste dine reflekser og smidighed, når du navigerer gennem denne farverige verden af former og lys! Funktioner: - hop, flip, glid og sving som en lille stickman - lys op på over 280 niveauer! - brug 2000 ekstra ædelstene til at købe boostere og respawns - tænk over, hvordan du bruger forhindringer til din fordel - undgå at falde og røre ved piggene - brug 3 forskellige boostere, når du har problemer med at klare et af niveauerne - Saml stjerner for at låse op for de næste niveauer - lyt til tilfredsstillende lyde, når figurerne lyser op - lås op for og brug alle de skins, der får din stickman til at se fantastisk ud! Lige når du begynder at føle dig som en stickman-boss og elsker den farveglød, bliver tingene komplicerede, når du hopper, flipper og består niveauer. Farvede figurer begynder at bevæge sig, rotere og endda eksplodere, og dødelige pigge bliver en konstant trussel mod din lille stickmans liv. Hvis du misser et hop, hvis dit sving er en fuser, hvis din flip ikke er på plads, eller hvis du rammer en spike... falder du ned i glemslen! Så hvad siger du, stickman? Er du klar til at svinge, hoppe, flippe, lyse op og gløde i det lyseste af alle hoppespil?