Leila
"Normalt ville jeg grave et hul i mig selv og falde i, men denne gang besluttede jeg mig for at gå ind af egen fri vilje. Her er jeg, drevet af livets bølger." Spil som Leila, og rejs gennem alle faser af hendes liv, mens du opdager de afgørende øjeblikke, der formede hende. Ved at løse gåder, der væves sammen med fragmenter af hendes fortælling, vil du forstå motiverne bag hendes valg. Jo dybere du dykker ned i hendes sind og følelsesliv, desto mere vil du genkende dele af dig selv i denne tilsyneladende almindelige kvindes rejse. Træd ind i Leilas lagdelte verden i et fængslende historiedrevet eventyr, der bringes til live med smuk fortælling og betagende kunst. Hvert billede er et mesterværk, håndtegnet med traditionelle animationsteknikker, og hver scene forstærkes af et stemningsfuldt originalt soundtrack. Tag med Leila på hendes rejse, mens hun kæmper med kærlighedens kompleksitet, tillid og skyggerne fra sin fortid. Løs tankevækkende gåder, der udfordrer og engagerer dig, og fordyb dig i hendes fortælling.