Lacuna - A Sci-Fi Noir Adventure
Endnu en cigaret forsvinder ned i dybet. Solen stiger langsomt op og afspejles sammen bygningerne i havet under mig. En sidste gang kigger jeg op på de falmende stjerner. De giver mig ingen ledetråde. De er skide ligeglade. Jeg er nødt til at træffe denne beslutning selv - og meget snart. Problemet er: Jeg ved ikke hvordan. Jeg har aldrig fundet ud af, hvorfor jeg gør, hvad jeg gør. Ikke rigtig. Der er ikke mere tid til at tænke. Jeg bliver nødt til at gå. Her er hvad det handler om Du er Neil Conrad, agent for National Defense Intelligence Center. Du efterforsker en drabssag, der truer med at vende dit liv og hele solsystemet på hovedet. Stil spørgsmål, indsaml beviser og find en sammenhæng, så den modbydelige sandhed bliver afsløret for dig ... måske. Du kan ikke omgøre dine valg Historien og slutningen afhænger af dine beslutninger. Der er ingen vej tilbage. Du kan selvfølgelig skynde dig frem mod slutningen - hvis du kan leve med konsekvenserne. Kun hvis du træffer de rigtige valg, har du en chance for at slippe ud i live. Hvor langt vil du gå Nogle spørgsmål kan ikke besvares. Vil du forråde en ven for at beskytte din familie? Vil du udsætte dine kære for fare, for ikke at risikere mange menneskers liv? Vil du bevare freden, eller vil du afsløre den frygtelige sandhed, der vil ryste verden? Kan du lide et eventyr? Lacuna giver eventyrgenren et moderne twist!