LA Cops
”Hør efter! Byen er ved at blive oversvømmet af skurke og kryb. Det er tid til at stramme op og slå igen. Glem alt om regler, vi begynder at rense ud i disse gader på vores måde. Der er mange skurke derude, så jeg vil ikke have, at I går derud alene. Slå Jer sammen og husk, i LA Cops er din makker der altid for dig”. LA Cops, der finder sted i LA's snuskede underverden i 1970'erne, er et hurtigt 3D top down shooter-spil fyldt med action, hvor du kontrollerer en gruppe uortodokse strissere, der kun følger deres egne regler.