KURSK
Du påtager dig rollen som en spion, der sniger sig ombord på den russiske atomubåd K-141 Kursk. Din opgave er at indsamle tophemmelige oplysninger om de revolutionerende Shkval superkaviterende torpedoer. Mens du forsøger at fuldføre din mission, bliver du vidne til de dramatiske begivenheder, der rystede verden dengang. LEV GENNEM HISTORIEN Se historien om ubåden K-141 KURSK og den skæbnesvangre rejse, der sluttede i bunden af Barentshavet. VERDEN I 2000 Du kan selv opleve den fascinerende verden i året 2000, med Moskva, flådebasen Vidyayevo og den ekstremt detaljerede Oscar II-klasse ubåd HEMMELIG AGENT Træd forsigtigt for at indsamle hemmelige oplysninger, lære vigtige personer at kende og undgå at blive fanget som spion. BESLUTNINGER Lær besætningen på ubåden Kursk at kende, oprethold vigtige relationer og træf beslutninger, der har langvarig indvirkning.