I gamle tider levede forfædrene i lyksalighed, beskyttet af den hellige kraft fra to krystaller. Den ene krystal opretholdt åndeverdenen, og den anden forstærkede den materielle verden. Dette fortsatte, indtil en af forræderne stjal og påstod kontrol over disse energikilder. Han ønskede at blive en gud og underlægge sig hele verden. Med stor omkostning lykkedes det forløberne at genvinde krystallerne af guddommelig kraft. De knuste begge krystaller til utallige fragmenter. Nu er verden beskyttet mod forrædere, men sårbar over for eksterne trusler. Under pålidelig beskyttelse af gamle troldmænd er skårene gemt i fire dele af verden, og viden om dem bliver omhyggeligt bevogtet af videnbevarende. Meget tid er gået siden da... Folk har glemt krystallerne af guddommelig kraft. Men da de fornemmede den forsvarsløse planet, begyndte universel ondskab at infiltrere denne verden. Efterkommere af videnbevarende, som vidner til urolighederne, begyndte at samle krystalfragmenterne. Tiden løber ud. I dette spil bliver du en videnbevarende, der samler skår af guddommelige krystaller. Led efter den rigtige vej til krystallerne. Undgå farlige forhindringer. Teleporter fra ét rum til et andet for at komme nærmere dit mål. Løs opgaver om hukommelse, logik og orientering i rummet for at komme ind i de blokerede områder. Ødelæg, flyt og kombiner objekter på niveauerne for at nå de guddommelige krystaller. Hovedtræk: - Mange niveauer; - Flere dusin unikke mekanismer; - Evnen til at kombinere mekanikker; - Flot pixel-kunst stil med smukke grafiske effekter; - Behageligt musikalsk og lydledsagelse, der forbedrer fordybelsen i gameplayet.