Knights and Magic Bundle
Gå på opdagelse i eventyrlige verdener, fyldt med magi og riddere, gift og konger, kærlighed og bedrag. Brug mægtig magi til at finde årsagen bag din søns kidnapning, og red ham fra den mørke ridder. Bliv en dygtig alkymist på en mission for kongen. Efterforsk en række mord og red riget. Bevis din loyalitet som kongelig ridder, find Griffinvales forsvundne tronarving, og hjælp ham med at genvinde kronen og tronen i riget.