Knight's Night!
Frigør kongeriget, mens du mestrer siderullende platformbaner med fokus på præcision i retro 1-bit stil! Riget er i fare, og magten er faldet i hænderne på en ond troldmand! Nu er det op til dig at redde landet fra at blive ødelagt. Løb, hop, sprint, undgå fælder, og hop på fjendernes hoveder, mens du udforsker skove, huler, farlige ruiner og meget mere. Knight’s Night! er et retro præcisionsplatformspil præsenteret i 1-bit sort-hvid-stil med glidende pixelart-animation og superpræcise kontroller. Efterhånden som du kommer igennem 25 siderullende stadier for at nå frem til troldmandens slot, får du adgang til nye evner, som kan hjælpe dig på din rejse. Søg omhyggeligt efter hemmelige samlerobjekter, mød og tal med unikke figurer, brug springbræt til at nå platforme højere oppe, og naviger i labyrintagtige, underjordiske tunneler. Kan du genskabe fred og lys i denne verden af mørke?