KILL IT WITH FIRE! 2
Du er skadedyrsbekæmperen, ”The Exterminator”, på et korstog mod horden af edderkopper, som er ved at overtage multiverset. Kæmp dig gennem kampagnen alene eller sammen med venner i online co-op for op til 4 spillere - eller kast dig ud i en omgang hektisk PvP med mennesker mod edderkopper for at få dig en solid dosis grin, gys og kaos. BEVÆBN DIG OG UDRYD Før krig mod de ottebenede monstre med et arsenal bestående af 45 våben og gadgets, der er en sand Exterminator værdig. Vil dit team knuse skadedyrene med en avis, brænde dem til aske, tømme maskinkanonen, affyre raketkasteren eller svinge et lasersværd? FRELS MULTIVERSET Tag på en episk edderkoppejagt gennem syv unikke verdener. Udryd krybene i et mystisk gods, befri en western-by, udforsk cyberspace, og begiv dig ned i edderkoppehelvedet. Hver verden byder på sit eget unikke opgør mod horden! GENNEMFØR UDFORDRINGER Bryg magiske eliksirer i en boblende kedel. Smadr en megaby som et kæmpemæssigt kaiju-monster. Forsvar en kaktuskontrolleret saloon mod bølger af edderkopper. Vind et droneløb i virtual reality og meget mere! (ELLER) SPIL SOM EN EDDERKOP “Tjah, alt det edderkoppejageri lyder ret sejt, men hvad nu hvis jeg har lyst til selv at være en edderkop?”. Hvis du tænker sådan, kan du faktisk spille som edderkop i Spider Hunt, en online PvP-spiltilstand med op til 8 spillere. Det er ægte mennesker mod ægte edderkopper!