Kiki - A Vibrant 3D Platformer
Grib stjerner og nøgler så hurtigt du kan, mens du navigerer rundt på farverige forhindringsbaner i 3D! Sæt dine platformsevner på prøve, når du navigerer rundt på farverige 3D-forhindringsbaner i førstepersonsperspektiv! Kiki er en tempofyldt actionoplevelse med fokus på præcise platformsfærdigheder. Løb og hop, mens du undviger lumske fælder, samler stjerner og trofæer, finder nøgler til at låse porte op og meget mere, alt sammen til et pumpende chiptune-soundtrack! Der er 60 forhindringsbaner på tværs af flere verdener, som hver især byder på en unik udfordring og gradvist stiger i sværhedsgrad, efterhånden som du gør fremskridt. Klar missionsmålene, og løb mod uret for at låse op for nye etaper, eller gennemspil gennemførte niveauer igen for at forbedre din score! Har du, hvad der skal til for at blive den sande mester i at springe?