Kerbal Space Program: Breaking Ground
Kerbal Space Program: Breaking Ground Expansion er den anden udvidelse til det roste rumsimulationsspil Kerbal Space Program. Udvidelsen indeholder mange nye ting og øger antallet af mål, når man når ud til et himmellegeme, da der tilføjes flere spændende videnskabelige projekter og værktøjer. – Overfladeelementer: En af de helt store nye ting i Breaking Ground kan findes på de forskellige himmellegemer i solsystemet. Nu består landskaberne også af meteorer, kratere, synlige klippeformationer, isvulkaner og meget mere. – Robotdele: De efterspurgte robotdele er nu kommet til KSP. Hængsler, stempler, rotorer og rotationsservomotorer i forskellige størrelser giver spillerne mulighed for at takle nye udfordringer og udfolde deres kreative skabertrang. – Anvendt videnskab: Du kan nu tage nyt videnskabeligt udstyr (vejrstation, slimobservation og meget mere) med dig i en lagerbeholder og bruge det på himmellegemerne til dataindsamling.