Keeper
Fra Lee Petty og Double Fine Productions: Keeper er et smukt, surrealistisk og overjordisk eventyr og en historie, som bliver fortalt uden ord. På en ø i et glemt hav står et fyrtårn i dvale i skyggen af en fjern bjergtinde. Da ældgamle rødder spreder og samler sig, vågner det. Med en fornemmelse af mystisk målrettethed og i selskab af en brav havfugl drager fyrtårnet ind i en hjertevarm fortælling om umage venskab, en odyssé af mystisk metamorfose og en uventet rejse mod øens midte og ind i riger, der trodser enhver forstand.