Jump Man
Et yderst vanedannende endeløst hoppespil, som du kan spille enten alene eller sammen med venner som multiplayer-hygge på sofaen! Sæt komboer sammen, brug power-ups, scor så mange point du kan og nå toppen af ranglisten. Angrib dine modstandere med særlige items mens du undviger deres angreb og se hvem der vinder i sidste ende! Funktioner: - Single player – konkurrer om placeringen på ranglisten. - Multiplayer på sofaen (2-4 spillere) – angrib dine modstandere mens du undviger deres angreb og se hvem der vinder i sidste ende! - Et galleri af søde men drilske karakterer at vælge imellem.