Raiden
Download og spil som Raiden - den gamle Tordengud har svoret at forsvare Earthrealm mod alle trusler. Eftersom den inter-universelle krise udløst af Brainiac giver genlyd på tværs af multiverset, hidkaldes Raiden for at bekæmpe ham for at beskytte begge verdener. Raiden ved, at hvis dette univers falder, så vil hans eget univers blive Brainiacs næste mål.