I and Me
Hvis der var en anden Mig Som observerede mig fra en tilskuers perspektiv, Hvordan ville jeg se på en anden Mig? Hvordan ville jeg enes med mit andet Jeg? Jeg og Mig er et pulse-platformspil. I spillet kontrollerer du to katte simultant. De to karakterer udfører nøjagtig de samme handlinger. Du må styre dem begge samtidig, og koordinere dem for at gennemføre historien. Spillet er delt i fire kapitler, baseret på fire årstider, og har i alt 92 niveauer. Af og til må du tænke dig godt om, og andre steder igen må du være fleksibel. Spillets soundtrack er beroligende med orkester og klavermusik, og hver årstid har sin egen stil.