I Am Fish
I Am Fish er et charmerende, fysikbaseret eventyr med fire frygtløse fisk i hovedrollerne, som bliver tvunget væk fra deres hjem i kæledyrsbutikkens akvarium. I spillet skal du hjælpe dem med at svømme, flyve, rulle og tygge sig vej til det åbne hav fra de fjerneste hjørner af Barnardshire (Englands mindste amt) i kampen for frihed og for atter at blive genforenet. FINTASTISKE VENNER Mød vores helte! Goldfish – munter, modig og eventyrlysten. Den fødte svømmer! Pufferfish – lidt langsom, men godhjertet. Han kan puste sig op til en kugle og trille hen over land. Piranha – vild, kaotisk, larmende, uforudsigelig og elsker at bide – selvfølgelig. Flying Fish – lidt reserveret til tider, men blød om hjertet, og så kan han svæve gennem luften! Disse umage helte giver aldrig op og lægger liv og skæl i genforeningsmissionen! ET SPIL, SOM ALLE KAN FINNE UD AF Du skal svømme, rulle, svæve, tygge, flapre, puste, flyve og bide dig vej gennem de sjove udfordringer. Den enkle og intuitive styring hjælper dig med at få fiskene sikkert i havn i dette skælsættende eventyr. TÆNK UD AF AKVARIET Med dens idylliske kystlinje og hyggelige landsbyer virker Barnardshire som definitionen på fredsommelighed, men for vores vandede eventyrere er stedet fuld af farer – fra at krydse vejen, rejse hen over tagene, undvige frituregryder og andre dyr og ikke mindst mennesker. Nå ja, og så er deres beholder med vand ret skrøbelig, og de kan jo ikke trække vejret over vandet. FÅ ALLE FISK MED Vi vil ikke gå i detaljer med grusom fiskedød, men hvis din fisk falder for langt i den beholder, den nu lige har stykket sammen, eller hvis den løber tør for ilt eller bare fjumrer, så sendes du tilbage til det seneste kontrolpunkt for at prøve igen. SVØM MOD FRIHEDEN Vores fire fintastiske venner må finde en vej frem med alle tilgængelige midler i alskens tilgængelige vandbeholdere som krukker, spande på hjul og nogle gange et ølglas. Skål! Styringen af hvert af de improviserede vandfartøjer byder på deres egne udfordringer. Men bare rolig: Det åbne vands frihed er altid lige i nærheden i form af indbydende springvand, svømmebassiner eller ... kloakker, der er fulde af farlige ting, som du kan plaske rundt i, inden du når det endelige mål – det glitrende, åbne hav.