Hunt: Showdown 1896 - Premium Edition
Tag styringen på slagmarken med denne kraftfulde pakke fuld af jægere og ildkraft. Få alt indholdet af Deluxe Edition, udvid derefter til 3150 Blood Bonds og tilføj derudover pakkerne Fear the Reaper- og Meridian Turncoat, der begge indeholder en jæger og et våben!