Horned Knight
Horned Knight er en udfordrende 2D action-platformspil, hvor du skal overvinde al frygt, fjender og fælder som Hero Knight. Omskriv skæbnen med dit troværdige sværd, unge ridder - riget afhænger af det! Horned Knight genindfører gyldenalderen for arkadespil i en hardcore, retro-stil 2D-actionplatformspiller, der ikke trækker slag. Spil som heltens ridder, og brug dit sværd til at befri slottet fra ghouls og udøde, der lurer i mørket. Horned Knight er udstyret med flere niveauer, lydhør kontrol og puslespilslignende kamp, og opmuntrer spilleren til at erobre unikke pixel-kunsthindringer med støtte fra generøse kontrolpunkter og et forfriskende soundtrack. I Horned Knight er beregnet bevægelse og smidighed nøglen. Et lille fejlagtigt skridt kan føre til din død gennem 32 pulserende niveauer, der tilbyder forskellige udfordringer fra ildkuglesvingede skeletter til giftige slanger, spidsfælder, lavapuljer og meget mere! Tilgængelige og lydhøre kontroller gør det let at hoppe, lufte og strejfe gennem et område. Lær klatringsteknikken med springvæg og timede skråstreger for at sikre, at din helt redder det større rige! Sørg for at holde fast i ridderens hjertestykker; hans liv afhænger af det! Overvinde gigantiske bosser og afdække hemmeligheder, der fører til ukendte stier for at finde flere hjertestykker, så du kan fortsætte på dit fantastiske eventyr. Hvis dine hjertestykker tømmes, er det tilbage til det sidste kontrolpunkt for dig at bevise dit værd, ridder!