Horde-lager
"Køb 10 Horde Booster-pakker, få 5 gratis! Spark dit Horde-fremskridt i gang med 4 Horde Skill-kort og et Horde Bounty-kort. Kort fra denne pakke er til brug i multiplayer i Horde og giver nye evner eller forbedrer eksisterende evner. Når du gennemfører en Horde Bounty får du Credit-belønninger eller et XP-boost , der hjælper dig med at stige i niveau med din klasse!"