HITMAN World of Assassination
Træd ind i rollen som den ultimative snigmorder. VÆR AGENT 47 Gør dig klar til en spion-thriller, hvor dine dødbringende egenskaber bliver sat på prøve på mere end 20 steder. KREATIV FRIHED Dit mest dødbringende våben er din kreativitet. Lås op for nyt udstyr, og sæt endnu mere på spil på missioner, du kan spille igen og igen. SNIGMORDERENS VERDEN Rejs rundt i en verden fyldt med medrivende figurer og indbringende muligheder. FREELANCER Nu kan du spille på den måde, der passer dig bedst, og kombinere rogue-like-elementer og strategisk planlægning med en spiloplevelse, der kan gentages i det uendelige. HITMAN World of Assassination kombinerer det bedste fra HITMAN, HITMAN 2 og HITMAN 3, blandt andet hovedkampagnen, Contracts-spiltypen, optrapninger, Elusive Targets-arkader og live-indhold.