Hell Well
Overlev som en mørk troldmand, og gør faldne ånder til dit eget uhellige forsvar mod korrupte engle! Du er en mørk troldmand, der skal forsvare sig mod bølger af engle, som forsøger at komme dig til livs! Hell Well er et tower defense-overlevelsesspil set oppefra i firetonet retrostil, hvor din undergang er uundgåelig, men hvor udfordringen er at overleve og nedkæmpe så mange fjender som muligt, før du går under. Brug faldne ånder til at opbygge dæmoniske totemlignende forsvarsværker der kan afværge de hellige angribere, og opgrader derefter dine egenskaber og øg niveauet af dine håndlangere for at fortsætte med at udvide dine styrker på tværs af proceduremæssigt genererede ruiner og kirkegårde.