Headlander
Du er det sidste kendte menneske i universet, og alt det, der er tilbage af dig, er et afskåret hoved. Du leder efter spor af din knuste fortid, og du skal rejse gennem en fjendtlig verden af maskiner ved brug af en særlig hjelm, som giver dig mulighed for at docke i og tage kontrol over enhver robotkrop. Mens du suser fra en krop til den næste, begynder du at opdage, at tingene ikke helt er, som de lader til at være, og menneskehedens skæbne er ikke afgjort endnu ...