Halo Infinite
Gratis multiplayer: Oplev Halos berømte multiplayer nyfortolket og gratis at spille! Med over 70 kort i matchmaking, milliarder af brugerindstillinger og utallige fællesskabs-Forge-kreationer at opleve er Halo Infinite franchisens mest omfattende multiplayer-tilbud til dato. Nyd et ufatteligt udvalg af gameplay-oplevelser, der spænder fra hurtige og intense rangerede spiltyper til finurligt kaos i brugerdefinerede spil eller endda samarbejdsbaseret koordinering i den bølge-baserede overlevelsestilstand Firefight: King of the Hill. Der er noget for enhver smag, så gør dig klar, og saml din kampgruppe! Forge Beta: Halos legendariske værktøj til oprettelse af indhold er bedre end nogensinde med avancerede funktioner som en ny visuel scripting-motor, objektskalering, belysnings- og lydværktøjer samt markante forbedringer i troskab og objektbudgetgrænser. Forge indeholder også det kraftige AI-værktøjssæt, der giver spillere mulighed for at føje kampagne-AI til deres kreationer. Uanset om det drejer sig om at genskabe ikoniske oplevelser fra tidligere Halo-bidrag eller skabe noget helt unikt, er mulighederne for spændende brugerdefinerede kort og spiltilstande uendelige. Spil på tværs af generationer og platforme: Halo Infinite giver en fantastisk oplevelse på tværs af Xbox One og nyere familie af konsoller samt pc med fantastisk 4k-grafik og spil på tværs af platforme i verdensklasse. Og på Xbox Series X såvel som understøttede pc'er kan du nyde godt af forbedrede funktioner som op til 120 FPS og stærkt reducerede indlæsningstider, hvilket skaber problemfri gameplay, der indleder den næste generation af spil.* *Op til 120FPS og 4K Ultra HD kun tilgængelige på Xbox Series X-konsoller og kompatible pc'er på tværs af understøttede kort og tilstande. Kompatibelt tv eller skærm påkrævet.