Hacked: The Streamer
Du former historien. Den elskede streamer PinkyPies verden vendes på hovedet med en foruroligende besked under, hvad der virkede til at være en almindelig aften. Du skal indsamle spor og forbinde prikkerne for at træffe de rigtige beslutninger, der vil beskytte hende mod katastrofe. Er hendes streaming-karriere slut, eller vil hun vende stærkere tilbage end nogensinde? Svaret er i dine hænder. Skabt med Passion: Vores Indie-debut Fordyb dig i den spændende historie om spilstreameren PinkyPie i dette spil med: Mere end halvtreds beslutningspunkter Fem slutninger, du kan nå med forskellige beslutninger Quick-time events, du udfører i faktiske videospil Interaktioner med objekter i scenen for at udføre forskellige handlinger Særlige fokusøjeblikke, der lader dig vende tilbage til relevante minder for at indsamle spor Du vil møde mennesker i PinkyPies personlige liv såvel som hendes streaming-gruppe. Ahmet, Semih, Ali og Deniz er hendes dedikerede moderatorer og nære ledsagere, mens plottet også strækker sig til hendes ekskæreste Ömer, hendes bedste ven og bofælle Bilge, og hendes støttende bror Alp. Kan du sammensætte deres historier? Sandheden er din at afdække. Hacked: The Streamer er den første del af Hacked-antologien, en der sætter spilleren i centrum af en fordybende oplevelse.