GUNBIRD
Marion er en lille fantastisk troldkvinde i den store, store dampdrevne verden i endnu et mesterværk af et Psikyo-skydespil. GUNBIRD er et skydespil med lodret rulning, der første gang dukkede op i spillehallerne i 1994. Spillet har et magisk spejl, der opfylder ønsker, og en enorm besætning af iøjnefaldende karakterer! Nyd interessante samtaler mellem karakterer i specielle scener, og når hovedfjenden viser sig! Vær også opmærksom på umærkelige ændringer i dialogen mellem forskellige enhedskombinationer i tilstanden med 2 spillere! Spillet har indstillinger, som du kan justere efter dit ønske. Vælg dit foretrukne sværhedsniveau, maks. antal liv, maks. antal fortsættelser, kontroltaster m.m., så spillet passer lige til dig. Glem ikke den nye onlinescoringsliste! Har du det, der skal til for at blive den bedste GUNBIRD i verden? Karakterer: "Marion", den lille fantastiske troldkvinde - Kun for sande krigere! "Valnus", den flyvende robotkriger - Ingen kan modstå hans raketangreb! "Yuan Nang", den kinesiske tryllekunstner - Pas på hendes alsidige ruyi-stav! "Tetsu", den modige tømrer - Intet slår magt! "Ash", den himmelopdagelsesrejsende - Intet slår hastighed! Flyvende karakterer: "P"-elementer forsyner din enhed med energi og tilføjer sekundære våben. "B"-elementer giver dig bomber til at ødelægge områder og rydde dem for fjender eller hjælper med en flugt i en nødsituation. Alle karakterer har et unikt ladningsskud, der aktiveres ved opladning! ARKADE-tilstand: Syv sværhedsniveauer der passer til alle spillerniveauer - herunder begyndere! Spillere, der er på udkig efter større udfordringer end arkadeversionen, skulle prøve tilstandene VANSKELIG og MEGET VANSKELIG! Der findes lokale scoringslister for alle fly i alle sværhedstilstande. Indstillinger: Spil i lodret skærmtilstand, og få den der nostalgiske arkadeoplevelse! To ekstra skærmfiltre, som du kan nyde. Antal liv kan indstilles til 1-9, og fortsættelser kan indstilles fra 0 til uendelig. Konfigurér dine foretrukne taster til skud, automatiske skud eller bomber. Spil i lodret skærmtilstand også i liggende skærmretning. Du bestemmer din egen stil! SCORE ATTACK: Den nye tilstand har et fast sværhedsniveau og antal liv. Kun for seriøse udfordrere! Indsend din højeste score, og konkurrér med spillere rundt om i verden! Onlinescoringslisten kan vises fra indstillingsmenuen.