Grizzland
Spring, slås og udforsk en ødelagt verden! Velkommen til Grizzled Planet, et gennemført åben verden-platformspil i retrostil, fyldt med klassiske udfordringer. Udforsk på egen hånd for at afsløre hemmelige områder. Brug unikt udstyr og færdigheder på din rejse, herunder evnen til at krympe og forstørre sig eller eksplodere og samle sig igen. Kun ved at finde dig selv, kan du besejre de fjendtlige dinoer i episk kamp og afsløre Grizzlands sandheder.