Griftlands
Griftlands er en a spillekort-byggende, rogue-kignende spil, hvor man kæmper og forhandler sin vej gennem en nedbrudt science fiction verden. Hver beslutning er vigtig, hvad enters det er jobbene, man tager, vennerne, man får eller kortene, man samler sammen. Døden kommer hurtigt, men hvert spil tilbyder nye siuationer og strategier, man kan udforske. Spil som Sal, Rook eller Smith. Tre unikke karakterkampagner med deres egen specialiserede dæk, evner og kort til udforskning. Sal er en eventyrer på jagt efter profit og hævn. Rook er en aldrende spion, der arbejder for sin egen dagsorden.. Smith er en arbejdsløs døgenigt, som kunne gånhen at redde verden. Hver historie for spilbare karakterer sker i et unikt miljø med forskellige faktioner og steder til udforskning og udnyttelse. Egenskaber: Battle Challenging Bosses: Test dine kampspillekort mod stærke fjender med unik mekanik og unikke angreb. Byg et team - eller køb en! Lej lejeselskaber, find kæledyr, eller pålæg dine venner for at opnå dine mål. Mestr hundreder af kort Hver karakter har unik forhandling og kampkort til at tage forslag fra. Få kraftige emnekort fra faldne fjender eller som belønninger. Beslutninger betyder noget Drab på fjender kan fremkalde deres venners vrede, men at lade dem gå fri efterlader en farlig brik på brættet. Vælg klogt, alle husker alt, hvad du gør! Udforsk en nedbrudt science fiction verden Havarias verden er et barskt sted, fuld af barskere indbyggere. Udforsk frodige, håndillustrerede miljøer, der er fulde af folk, som ønsker at dræbe dig. Politikspil for at beholde Hver karakter har troskab over for faktion og en mening om dig. Spil politik mellem rivaler, og forsøg at opfange de kraftigste, sociale goder. Men pas på -- forråd den forkerte person, og du bliver udsat for deres forbandelse! Besejr mentalt eller fysisk Vind over med dine nævers kraft - eller dine ord. Du vil skulle vælge dine kort og spille dem korrekt, hvis du skal overleve. Opbyg to sæt kort samtidig, idet du afbalancerer afvejningen af hvert sæt. Lær af hver forsøgt gennemgang af Griftlandss forskellige historier. Mød forskellige kombinationer af fjender, gæster og begivenheder hver gang, du spiller. Din skæbne er bestemt af dine valg og af skæbnen.