Greyhill Incident - Abducted Edition
Greyhill Incident er et historiedrevet overlevelses-gyserspil, der foregår i begyndelsen af 90'erne. Som Ryan Baker, udstyret med et baseballbat og et par kugler i din trofaste revolver, fører historien dig gennem det stemningsfyldte kvarter Greyhill, som er invaderet af UFO'er og grå rumvæsner. OPLEV EN KLASSISK HISTORIE OM INVASION AF RUMVÆSENER De øgede paranormale aktiviteter i løbet af de sidste par dage har overbevist de skræmte og nu paranoide indbyggere i Greyhill om, at rumvæsnerne er blandt dem. De stoler ikke på nogen. Det lille Greyhill-kvarter er bange for at sige fra og frygter, at de vil blive bragt til en psykiatrisk afdeling, hvis de ringer til politiet. Det lille Greyhill-kvarter er bange for at sige noget og frygter, at de vil blive sendt på sindssygeanstalten, hvis de kontakter politiet. Uden hjælp udefra forbereder de sig ved at sætte brædder for vinduerne og starte en nabovagt. KOM GENNEM KVARTERET Ryan Baker forsøger at komme gennem Greyhill-kvarteret for at redde en nabo, der virkelig har brug for hjælp. Find nyttige genstande, løs hovedbrud og mød andre mennesker, mens du kæmper for at overleve invasionen og styrer Ryan gennem kvarteret. UNDERSØG OG AFDÆK SANDHEDEN Snig dig gennem de åbne områder i Greyhill. Undersøg huse og lader, og led efter ammunition, mens du arbejder dig frem gennem landsbyen og afslører rumvæsnernes sammensværgelse. PAS PÅ DE GRÅ "De" er en konstant trussel, som forsøger at bortføre folk fra landsbyen, tage prøver af alting samt eksperimentere og studere menneskerne. Snig dig frem, løb eller kæmp dig gennem Greyhill, men tag dig i agt for "De grå".