Goodbye Deponia
Mere kaos, mere ødelæggelse, mere Rufus. Ikke en, ikke to men tre Rufusser forårsager alle slags sindssyg lemlæstelse i den længe ventede eventyrkomedie Goodbye Deponia - tredje del af Deponia-serien. Organon planlægger ødelæggelsen af Deponia, det vidunderlige mål er (igen) forsvundet og anti-helten Rufus kan ikke lade være med at gå i vejen for sig selv. Det eneste han ville var, at komme væk fra skraldeplaneten Deponia og flytte til Elysium, paradiset der omgiver Deponia som et rumskib reserveret til samfundets højeste echeloner. Endelig har Rufus lagt en tilsyneladende perfekt plan... Den prisbelønnede Deponia-serie udgøres af fire tossede eventyr fra skraldeplaneten Deponia. Disse klassiske peg & klik lege glæder ikke kun komediefans og eventyr-veteraner, men også nybegyndere i genren.