GoobnBalloonsDX
Et arcade shoot ‘em up spil, med et twist! Skyd horder af balloner, som kun bliver stærkere og stærkere. Lås op for nye karakterer med unikke evner, og drag ud på en rejse gennem mange forskellige verdener! Gennemfør masser af forskellige udfordringer og lås op for nye baner i nye verdener med mange forskellige og unikke udfordringer og forhindringer.