GoNNER - BLüEBERRY EDiTION
GoNNER er et råt og processuelt genereret 2D-platformspil med elementer fra rogeulike-genren. Spillet følger den overvejende misforståede og altruistiske Ikk, der drager af sted på en rejse for at opmuntre sin eneste ven i denne verden: En enorm hval ved navn Sally, der lever på landjorden. Han vil gøre hende glad ved at finde det helt rigtige smykke på dybe og mørke steder i nærheden. Med døden som sin læremester får Ikk en kang række af evner og våben, som han skal bruge til at rejse gennem et konstant foranderligt land fyldt med store væsener, der mildt sagt ikke skænker hans ven Sally en tanke eller tager imod ham med åbne arme. Processuelt generede omgivelser, barske bosser, skjulte hemmeligheder, flere slutninger og meget andet venter Ikk på hans rejse. Hans mål er at opmuntre én person, uanset om det koster ham livet – og det gør det med garanti. Mist nu ikke hovedet!