Get Even
Black - en iskold lejesoldat og lejemorder - vågner op på en mystisk gammel anstalt uden at kunne huske sin fortid. Under vejledning af sin anonyme bortfører, ‘Red’, indleder Black en form for behandling ved brug af en enestående teknik - et headset, der gør det muligt for brugeren at huske sine minder og genopleve dem i nutiden. Og således forsøger Black at huske. Med hjælp fra ‘Pandora’-headsettet rejser han dybt ind i sit eget sind for at finde sandheden bag det eneste, han kan huske: Forsøget på at redde en teenagepige, der havde en bombe spændt fast på brystet.