FORMATION Z ER TILBAGE Formation Z, oprindeligt et af Jalecos mest legendariske arkadeskydespil, gør et triumferende comeback som en fuldstændig fornyet oplevelse. Opdateret grafik, finpudset lyddesign og moderne forbedringer puster nyt liv i denne populære klassiker, samtidig med at det intuitive, letgenkendelige system til at skifte mellem robot- og flyveform bevares. Denne nye version bygger videre på originalen med helt nye våben, nye manøvrer og endnu flere tilpasningsmuligheder. Tæppet går endnu engang op for en spændende, genfødt kamp. TRANSFORMERENDE GAMEPLAY: HERSK OVER JORDEN ELLER LUFTEN Tag kontrollen over Ixpel, en topmoderne kampmaskine, der er i stand til at transformere sig i realtid. Skift til robotform for at dominere kampen på jorden med nærkampsangreb og præcisionsskud, eller vælg flyveform for at nedkæmpe fjenderne med lynets hast. Din energi er afgørende for, hvor længe du kan holde dig i luften, så træf dine valg med omhu. Oplev fem omfattende missioner, udforsk åbne ruter, find din egen vej frem, og behersk begge former for at overleve alle kampe. TILPAS DIN IXPEL PÅ FABRIKKEN Optjen FZ-point i missioner og få adgang til nye Ixpel-enheder, kosmetiske genstande og kraftfulde opgraderinger. Indsæt moduler i fire slots for at forbedre angreb, mobilitet, effektivitet og meget mere. Skab en velafbalanceret maskine uden svagheder, eller optimer en enkelt egenskab maksimalt. Gør dig klar til at konstruere din ultimative kampmaskine med udskiftelige dele, farvevariationer og mærkater. TEST DINE GRÆNSER I SCORE ATTACK Når du har gennemført en mission vil Score Attack-tilstanden blive tilgængelig for dette niveau. Spil de enkelte missioner igen med din tilpassede Ixpel for at sætte nye personlige rekorder, lære fjendens angrebsmønstre og opnå en ny highscore. Hvert område gemmer dine bedste præstationer. Kan du slå din egne rekord? OMFATTENDE ARKIVER: SPOR DIN ARV Din rejse bliver omhyggeligt registreret i spillets arkivsystemer. Krigslog: Spor besejrede fjender, antal missioner for hver Ixpel og meget mere. Fjendedata: Et detaljeret leksikon over hver elimineret fjende. Galleri: Lås op for fantastiske illustrationer ved at opfylde specifikke betingelser i spillet. Jo mere du kæmper, jo større bliver din arv – hvilket motiverer dig til at vende tilbage, finpudse dine færdigheder og fuldføre dine optegnelser.