Frog Hop
Et sødt og anderledes klassisk eventyrplatformsspil om en frø kaldet Hoppy, der leder efter sin frøven Jumpy. Sving og skyd dig selv gennem baner med din tugnes evner. En bred blanding af løjer, fjender og forhindringer; der er altid noget nyt, du vil støde på i hver bane. Unikke og udfordrende kampe med bosser, hver med deres egne angreb og svagheder. Indsaml skinnende ædelstene og brug dem til at købe amuletter, som ændrer din spillestil, åbner op for muligheder for omspil og strategier for at gennemføre baner. Hoppende og ørehængende lyde. Hver bane har en unik sang. Smink dig selv med et stort udvalg af kosmetik. Få ænder til at følge efter dig eller lav fjollede lyde når du rammer jorden. For den klassiske hardcore platformsspiller. Kan også nydes af spillere, der vil skynde sig igennem! Det er hatte med.