Fort Triumph
Fort Triumph er et turbaseret spil i fantasy-genren, hvor øjeblikkelig død altid er en mulighed. Er det pres nok? Du skal føre en gruppe helte med forskellige egenskaber gennem en skør, morsom og fantasifuld fortælling. Der venter missioner med forskellige mål - uanset om du spiller i StoryMode eller Skirmish, så skal du være klar på eventyr. ● Gør brug af dine omgivelser: Hvert træ og hver sten er et potentielt våben i kampen. ● Strategier: Vælg blandt fire fraktioner og fire classes. Opbyg din base, find ressourcer og få nye egenskaber! ● Få dine helte til at udvikle sig: Få nye karaktertræk og egenskaber på tværs af classes, så dine helte bliver unikke hver eneste gang du spiller! ● Udforsk de evigt foranderlige kort: Fort Triumph har verdenskort med tilfældige placeringer og hændelser. Hvert slag kræver en ny strategi. ● Skru op for lyden: Marco Valerio Antonini har skabt musikken til spillet.