Foreclosed
FORECLOSED er et fortællingsdrevet actioneventyrsspil, der udspiller sig i en cyberpunkverden fyldt med action, spænding og eksperimentelle udvidelser. Følg historien om Evan Kapnos, hvis identitet for nyligt blev sat på tvangsauktion, hvilket fratog ham hans job, hans hjerneimplantater og hans adgang til byens blockchain, han skal nu flygte, før hans identitet og implantater bortauktioneres. En interaktiv grafisk roman og fordybende fortælling FORECLOSED kombinerer spilbarheden af videospil med tegneseriens elegante visuelle æstetik. Alt fra gameplay til filmatik opleves inden for de stilistiske rammer af en grafisk roman. Fuldskærms- og tegneserierudeperspektiver kombineres problemfrit, når du bevæger dig gennem FORECLOSEDs cyberpunkby, og afslører en medrivende konspirationshistorie. Filmsekvenserne er også interaktive og giver en god overgang mellem alternative spilstile. Højteknologisk kamp Opdag og få adgang til nye egenskaber med et RPG-lignende færdighedssystem. Opgrader dit våbens potentiale med futuristiske modifikationer såsom eksplosive skud eller modificerede maskingeværspatroner, forstærk din hjerne med eksperimentelle opgraderinger og bekæmp dine fjender. Lær at kontrollere dine nye evner, så du kan bekæmpe modstandere og manipulere dine omgivelser. Få overmenneskelige evner såsom telekinese, så du kan smide dine fjender op i luften eller kaste enorme objekter på grupper. Hack dig ind i forskellige systemer for at oprette fælder eller overophede implantaterne i dine fjenders hoveder.