For The King
For The King er et strategisk RPG, der kombinerer elementer fra brætspil og "roguelike"-genren i et udfordrende eventyr på tværs af kongeriger. Tag kampen op i singleplayer, eller spil sammen med andre både lokalt og online. Hidtil er ingen vendt tilbage fra rejsen. Kan du stoppe kaoset? For The King: Lost Civilization Adventure Pack Udforsk de mystiske junglevandfald, og afslør en ældgammel civilisations hemmeligheder i denne spændende eventyrpakke. Indeholder det nye junglerige, arenakampe, tryllestave og dobbeltvåben, to nye spilbare figurer samt massevis af unikke fjender og bytte. Kongen død – dræbt af en ukendt gerningsmand. Det før så fredelige kongerige Fahrul er kastet ud i kaos. Dronningen er under et enormt pres og ser ingen anden udvej end at bønfalde sine undersåtter om at fatte mod og selv tage kampen op mod den voksende trussel. Kan du stoppe kaoset? For The King kombinerer strategi, turbaseret kamp og "roguelike"-elementer. Processuelt genererede kort, opgaver og begivenheder gør hver gennemspilning er unik. Udforsk Fahrul i singleplayer eller i lokalt eller online samarbejdsspil. Du gør dog klogt i at huske, at du ikke melder dig under fanerne for rigdom eller berømmelse, men for din landsby, dit rige og for kongen!